מרגש את הרשת (וגם אותנו): חברת הבגדים הבינלאומית אושקוש (חברת בת של המותג קרטרס) בחרה באשר נאש בן ה 16 חודשים כאחד מהדוגמנים לקמפיין החג שלהם.
לפני מספר חודשים, אמא של אשר נאש (Asher Nash) חוללה סערה בפייסבוק לאחר שבנה עם תסמנות דאון נדחה ע"י סוכנות דוגמנות בג'ורג'יה.
אמו, שלא הייתה מוכנה לקחת "לא" כתשובה, פרסמה את המקרה ומחתה על חוסר הצדק בו לא נתנו אפילו לבנה את ההזדמנות להבחן לתפקיד הדוגמן של אושקוש.
מסתבר שקמפיין הפייסבוק של האם לא נפל על אוזניים ערלות, ולאחר מעל 126,000 שיתופים, האנשים הנכונים בחברת אושקשוש שמעו על המקרה והחליטו להרים את הכפפה.
בימים האחרונים מתחילים להתפרסם תמונות ראשונות של אשר כאחד הפרזנטורים של אושקוש לקמפיין החג והתגובות נלהבות!
תמונה לקוחה מכאן
האם סיפרה ל CBS, ש"השתתפות של ילדים בעלי צרכים מיוחדים בפרסומות מראה לעולם שהם אנשים עם ערך, בדיוק כמו כל אדם אחר". "ילדים עם תסמונת דאון ותסמונות אחרות הם מדהימים ואנחנו רוצים שאושקוש יעזרו לנו לשנות את התפיסה של העולם".
מאז שאשר השתתפף בקמפיין לאושקוש, הוא קיבל הצעות נוספות לדגמן לחברות אחרות כמו טויס אר אס, Safty1st ועוד.
לקריאה נוספת באנגלית מאתר CBS